חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספר NLP בחינם - כיצד ליצור הצלחות עם NLP

ספר NLP ? למען האמת, גם היום ישנם לא מעט אנשים שיופתעו אם תאמרו להם שקראתם על
Neuro Linguistic Programming, עם זאת, בשנים האחרונות הופך ה NLP שימושי יותר ויותר, כך שכבר עכשיו, ישנם רבים גם בארץ שלא ירימו גבה כאשר תדברו איתם על NLP.

ההתקדמות ברפואה בכלל ובתחום הנוירולוגיה בפרט, מלמדת אותנו על הפוטנציאל האדיר שיש למוח האנושי. ניתן לדמות את חקר המוח, ליבשה חדשה, שרק עכשיו אנו מתחילים לגלות וככל שנחקור יותר, נגלה שיש עוד הרבה מה ללמוד על היכולות האדירות שלו.

למעשה, מה שבעבר אותם חוקרים ופילוסופים ידעו ולא הייתה להם היכולת להוכיח, נחשף היום ויוצא לאור, מגובה בהוכחות ע"י הרפואה המודרנית.

מייסדי ה- NLP, מתמטיקאי ובלשן, ריצ'ארד בנדלר וג'ון גרינדר, חברו במטרה לנצל את הפוטנציאל ואת היכולות של המוח האנושי. בשונה מהפסיכואנליזה, הם מיקדו את מאמציהם במציאת פיתרונות ולא במקור שלהם. במקום לחקור מה לא עובד ולמה זה קרה, הם חקרו מה כן עובד ואיך אפשר לשכפל ולהגביר את זה.

אני שמח שבחרת להתעניין בתחום ה NLP ואני ממש מתרגש עבורך… כי אני כבר יודע מה עומד לקראות בקרוב!

על מנת להוריד את הספרון NLP ללא כל עלות או התחייבות אני מזמין אותך למלא את הפרטים שלך בטופס ומייד אחרי תועבר/י למסמך מקוון.

נ.ב: את הפרטים שהינך רושם שמורים אצלי וישמשו לי רק כדי לשלוח לך (אולי) איזה עדכון בתחום בלבד. קריאה מהנה 🙂

ג'יימס אייזיק

אם הינך מתעניין/ת בתחום ה NLP לעסקים בכללי ולמכירות בפרט,אז בבקשה…

מה ב ספר NLP - המונח NLP
Neuro Linguistic Programming

מען האמת, גם היום ישנם לא מעט אנשים שיופתעו אם תאמרו להם שקראתם על

 Neuro Linguistic Programming, עם זאת, בשנים האחרונות הופך ה  NLP  שימושי יותר ויותר, כך שכבר עכשיו, ישנם רבים גם בארץ שלא ירימו גבה כאשר תדברו איתם על NLP.

ההתקדמות ברפואה בכלל ובתחום הנוירולוגיה בפרט, מלמדת אותנו על הפוטנציאל האדיר שיש למוח האנושי. ניתן לדמות את חקר המוח, ליבשה חדשה, שרק עכשיו אנו מתחילים לגלות וככל שנחקור יותר, נגלה שיש עוד הרבה מה ללמוד על היכולות האדירות שלו.

למעשה, מה שבעבר אותם חוקרים ופילוסופים ידעו ולא הייתה להם היכולת להוכיח, נחשף היום ויוצא לאור, מגובה בהוכחות ע"י הרפואה המודרנית.

מייסדי ה NLP, מתמטיקאי ובלשן, ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר, חברו במטרה לנצל את הפוטנציאל ואת היכולות של המוח האנושי. בשונה מהפסיכואנליזה, הם מיקדו את מאמציהם במציאת פתרונות ולא במקור שלהם. במקום לחקור מה לא עובד ולמה זה קרה, הם חקרו מה כן עובד ואיך אפשר לשכפל ולהגביר את זה. הסברים בהרחבה תוכלו למצוא ב ספר NLP זה.

רוצה לפנק מישהו/י ולשלוח ספר NLP זה ?

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

כיצד ליצור הצלחות עם ספר NLP זה ?

אחד המקרים שדגמו, היה דר' מילטון אריקסון – היפונטרפיסט שנחשב בעיני רבים כאבי הדמיון המודרך המודרני. דר' מילטון אריקסון נחשב לאגדה עוד בחייו, גם בגלל סיפור החיים המיוחד שלו. הוא חלה בפוליו וסבל מהתקפות קשות. בתור ילד, הוא שמע שהרופאים אומרים לאימו שהם מצטערים, אך הילד לא יחיה עד הבוקר, הוא שמע את זה ממיטתו והחליט "לעשות דווקא", נשאר בחיים עד גיל מבוגר, טיפל במטופלים רבים והתפרסם בזכות ההצלחות שהמטופלים שלו חוו.

כלומר, הם חיפשו מה הם עושים שונה, מה בדרך בה הם מפרשים את המציאות, מביא אותם לתוצאות שונות.

הם קראו לתהליך הזה MODELING , (בעברית: דיגום מיומנויות)

בעקבות המחקר שביצעו, הם מצאו שבמקרים רבים,כאשר אדם מעתיק ודוגם את ההתנהגויות, את המבנה של המחשבות וההתנהגויות הפיזיות של אדם אחר, הוא יגיע לאותן תוצאות שהגיע האדם אותו הוא מחקה.

זה מדהים וזה עובד, נשאר רק לדגום מצוינות קיימת ולהצליח בזמן מינימלי!

ב ספר NLP נסביר ותדגים בקצרה איך ניתן ליצור שינוי דרך שיטת ה- NLP

שפת ההשפעה

אחד מהמקרים שדגמו, היה דר' מילטון אריקסון – היפונטרפיסט שנחשב בעיני רבים כאבי הדמיון המודרך המודרני. דר' מילטון אריקסון נחשב לאגדה עוד בחייו, גם בגלל סיפור החיים המיוחד שלו. הוא חלה בפוליו וסבל מהתקפות קשות. בתור ילד, הוא שמע שהרופאים אומרים לאימו שהם מצטערים, אך הילד לא יחיה עד הבוקר, הוא שמע את זה ממיטתו והחליט "לעשות דווקא", נשאר בחיים עד גיל מבוגר, טיפל במטופלים רבים והתפרסם בזכות ההצלחות שהמטופלים שלו חוו.

חוקרי ה NLP נסעו אל דר' מילטון אריקסון, הקליטו טיפולים שלו ותמללו תהליכים שהוא העביר.

הם מצאו תבניות שמאפשרות לשכפל את ההצלחות הטיפוליות שהיו למילטון, תבניות שמתאימות להעברת תהליכים בדמיון מודרך בצורה מסודרת, תבניות שפה בהן מילטון אריקסון היה משתמש כדי להצטרף לעולם המטופלים שלו ולהוביל אותם אל מציאת הפתרונות.

הם קראו למודל השפה שהם פיתחו מילטון מודל – לדוגמה לחצו כאן

לתבניות שפה אלו יישומיים רבים בתחום הטיפולי, כיוון שניתן להשתמש בהן כדי להוביל מונחה להיכנס להרפיה. לכן, במקומות מסוימים, מכנים שפה זו שפת ההרפיה או השפה השקטה.

בתחום העסקי – ניתן להשתמש בתבניות שפה, כיוון ששימוש בדפוסי שפה אלו, יוצר תקשורת שבכוחה לעקוף התנגדויות שיכולות לעלות במודע. לכן,במקומות מסוימים, מכנים מודל שפה זה כשפת ההשפעה.

קטעים מטיפוליו של מילטון אריקסון ,אפשר למצוא בספר:

Patterns of the Hypnotic Techniques of Milton H. Erickson by Richard Bandler, John Grinder

בספר זה ניתן לקרוא על הדפוסים ההיפנוטיים, בהם השתמש מילטון אריקסון. כמו-כן, קישור לספר וספרים נוספים על מילטון:

Patterns of the Hypnotic Techniques of Milton H. Erickson

אסטרטגיית ההצלחה של וולט דיסני

דוגמה נוספת לגאון בתחום אחר שחוקרי ה NLP חקרו ומצאו, הוא היוצר ואיש העסקים המצליח – וולט דיסני.

וולט דיסני צייר, כתב ואף דובב, יצירות שכולנו מכירים, כאשר במקביל לכך, הוא ניהל פרויקטים הכוללים תכנון פיננסי מתוחכם ומערכת שיווקית בעלת הישגים יוצאי דופן. (אם תחשבו לרגע על כל המוצרים שיש לכם בבית, סביר להניח שאחת מהדמויות של וולט דיסני ועובדיו נמצאות עליהם. כן כן, גם אצלכם. תחשבו טוב: אולי מיקי מאוס , אולי פו הדוב אולי אחת הדמויות האחרות… ואם לא כרגע, אז אתם מוזמנים לחשוב על מוצרים שהיו לכם בעבר עם דמיות שלו).

חוקרי ה- NLP , התעניינו כיצד הצליח וולט דיסני להוציא אל הפועל כל-כך הרבה פרוייקטים, בקצב מהיר ובסדרי גודל גדולים. חלק מהפרויקטים היו מתחומים שונים, לדוגמה ליצור סרט או לפתוח פארק שעשועים ענק. אלו פרויקטים שדורשים תכנון שונה, ובכל זאת, פעם אחר פעם, הוא הוציא אל הפועל את החלומות שלו.

אסטרטגיית ההצלחה של וולט דיסני.

לאחר שחקרו את התנהגותו, את דפוסי החשיבה שלו והתמודדות הרגשית שלו, הם דגמו את האסטרטגיה שלו להשגת מטרות וקראו לה: אסטרטגיית ההצלחה של וולט דיסני. זוהי שיטה מסודרת לקחת חלום ולהפוך אותו לתוכנית מציאותית ברת השגה.

הדבר היפה שבזה הוא:היום,כשאני מזמין מישהו שיש לו חלום שהוא רוצה להגשים, אך נראה לו רחוק, לאחר יצירת תוכנית ע"פ העקרונות שדגם וולט דיסני, פתאום זה נראה לו פשוט ומעשי.

אנו יודעים, שכאשר הדברים הם פשוטים ומעשיים, יש לנו גם יותר מוטיבציה לעשות אותם.

אם תרצו, תוכלו לשלוח לנו בקשה במייל ונשלח אליכם בחזרה, הנחיות כלליות לגבי התהליך.

רק שצריך הבנה מעמיקה של תהליכים מקדימים, כדי לבצע אותה באופן אפקטיבי.

לדוגמה, אחת הנקודות המכריעות בתהליך זה, היא היכולת לעורר את הצד היצירתי. לשם כך, עליכם לשלוט היטב בנושא שנקרא הכנסה למצבים.

כדי שתוכלו כבר להתחיל ולהתנסות בנושא, מוגש לכם בעמוד הבא, תרגיל קטן, בסיסי וראשוני בתחום זה.

תרגיל NLP קטן:
מצב רגשי רצוי

  • היזכרו באירוע משמח במיוחד…- אפשר לעצמכם עכשיו ממש לראות בעיני דמיונכם תמונה או סרטון של אותה חוויה משמחת.
  • מתי זה היה?
  • איפה זה קרה?
  • אם מי הייתם? האם הייתם לבד או עם עוד אנשים?
  • הקדישו מספר רגעים לשים לב לכמה שיותר פרטים מהחוויה. לדוגמה: מה לבשתם, האם זה היה ביום או בלילה?
  • מה היו הצלילים ששמעתם שם?
  • כשאתם נזכרים באותו אירוע, היזכרו בתחושה הנעימה שהייתה לכם?
  • שימו לב למה שהרגשתם שהייתם שם, אלו תחושות גופניות חשתם? אפשרו לתחושה לעלות שוב, כך שתוכלו להרגיש אותה גם עכשיו בצורה שנעימה ומתאימה לכם.  

מומלץ לתרגל תרגיל זה יום יום. בכל פעם, לעלות אירוע שבו רגשות רצויים כמו שמחה, הצלחה, התלהבות וכו'.אפשר לערוך רשימה ולמפות אותם על ציר זמן, כמו ביומן, ליצור את מחברת ההצלחות שלכם וכך ליצור לעצמכם מאגר של מצבים שמעוררים רגשות מעצימים.

איך אתם תופסים את המציאות?

המוח שלנו מורכב מיליארדי נוירונים. מתוכם, מנוצל אחוז קטנטן. יכולותינו הן הרבה מעבר למה שניתן היה לחשוב.ברור לחלוטין, שהמין האנושי, מורכב מהתשתיות המסובכות ביותר ביקום ושאנו פועלים ללא כל הוראות הפעלה!

אני מאמין, שבכל אחד מאיתנו יש רעב פנימי בריא לחקור ולהכיר את עצמו, כדי לפתור את האתגרים הניצבים בפניו.

למוח האנושי יכולות מדהימות!

בעזרת המוח שלנו, אנו יכולים לשלוט באמונות שלנו, בפרשנות שאנו נותנים לדברים, ברגשות שלנו, בהתנהגות שלנו….וזו רק ההתחלה.

אחד הדברים שמשפיעים על החשיבה שלנו ועל הפעולות שלנו בצורה מכרעת, זהו המצב הרגשי בו אנו נמצאים.

אם ניקח שני אנשים, מאותה רמה סוציו אקונומית ונעמיד את שניהם מול מצב מלחיץ, סביר להניח שהגישות שלהם מול הסיטואציה יהיו שונות לחלוטין.

לדוגמה:

שני סטודנטים יושבים מול מבחן מסכם חשוב. הסטודנט הראשון יהיה בטוח בעצמו ומלא אנרגיה. לכן, יבצע את המבחן בצורה יעילה. כאשר השני, יהיה טרוד ומפוחד ורמת האנרגיה שלו תשאף לאפס. לכן, כל המילים יתבלבלו מול עיניו והוא יענה פחות טוב ממה שהוא יודע.זכרו , שני הסטודנטים ראו בדיוק את אותו מבחן, בדיוק את אותן שאלות. תהליך החשיבה השונה של כל אחד מהם והמצב הרגשי השונה, שעלה בכל אחד מהם, השפיעו על התפקוד שלהם. לכל אחד יש את הדרך האישית שלו להסתכל על המציאות. כל גירוי מעלה אצל כל אחד מחשבות ותחושות שונות.

מהי החוויה האישית שלך, כשאת/ה מתבונן/ת בתמונה זו?

ה- NLP הינו המחקר של החוויה האישית. בתהליכי NLP , תוכלו לחקור, איך אתם נוטים להביט על המציאות.

ה- NLP הינו המחקר של החוויה האישית. בתהליכי NLP , תוכלו לחקור, איך אתם נוטים להביט על המציאות.

איך ה NLP מתייחס למה משפיע על המיקוד שלנו ?

לעתים קרובות, קורה שאנשים חוזרים הביתה בסוף יום עבודה ומרגישים די מדוכאים. אם הם היו צריכים להסביר את סיבת העצב, סביר להניח, שהם יזכרו באירוע שלילי מאוד מסוים שקרה במהלך היום, שהוא בסה"כ רק חוויה אחת קטנה המהווה אולי אחוז אחד מתוך סך החוויות באותו יום!

להן נעלמו עוד 99%?

לתהליך מיקוד NLP – המפתח הראשון לשינוי ולהתפתחות אישית ועסקית.

המוח מכוון וממקד את עצמו לאחוז הקטן הזה, שנראה עצום. מספיק שנשנה את ההקשר או את המשמעות של אותו רגע שלילי. כדי לשנות בין רגע את מיקוד המחשבה, יש להתייחס לשאר ה – 99% הנותרים.

לרוב, ההתנהגויות של האנשים מבוססות על אמונות שנאספו ונוצרו במהלך השנים והפכו להיות עמידות וחזקות עד כדי כך, שאנו בונים סביבן, סדרת עובדות והוכחות, המאפשרות לנו לחיות איתן ב"שלום".

אם בצד אחד ישנן אמונות שמשרתות אתכם, בצד השני ישנן אמונות שמגבילות אתכם.

התוצאות של אותן אמונות מגבילות הן:


והרשימה עוד ארוכה…

בקיצור! אותן אמונות מגבילות מונעות מכם להשתמש בפוטנציאל הטמון בכם !

האמונות שלנו מנהלות את חיינו !

המקורות לאמונות הם:

  • המייצגים הפנימיים של אותם אירועים
  • חיינו
  • הסביבה שלנו
  • הידע שלנו
  • ההתנסויות וחוויות העבר שלנו

כדי להשתנות, אנו חייבים לשנות את אותן אמונות מגבילות.

לשנות את הקשרן ומשמעותן לאמונות מקדמות שמשרתות אותנו.

ה- NLP מלמד אותנו, שחלק גדול מתוך פעילויות הפוטנציאל המנטלי, מתבצעות בצורה אוטומטית! עם זאת, על רוב הפעילויות, ניתן להשתלט.

עובדה זו מאפשרת לנו לנהל את חיי היומיום שלנו בהצלחה.

אנו יכולים לשנות הכול !

אנו רק צריכים לדעת איך לשנות את הפרשנות של האירועים הסובבים אותנו. איך ליצור תקשורת יעילה עם תת-המודע שלנו ואיך להשתמש ביכולות השונות שלנו,כמו יכולת הוויזואליזציה, בצורה שתקדם אותנו.

כוחה של אמונה

האמונות שלנו מנהלות את חיינו.

  • בזוגיות
  • בקריירה
  • בריאות
  • בתקשורת שלנו עם עצמנו ואחרים

הן נמצאות שם כל הזמן ומפעילות אותנו. לרוב, מספיקה לאדם האמונה שהוא מסוגל או לא מסוגל, כדי להניע אותו לפעולה… או שלא!
במהלך שנות חיינו, אגרנו ועיצבנו את אותן אמונות והפכנו אתן לרכוש שלנו.

זכרו, אמונות אינן עובדות !

הסימן לכך הוא שאנחנו יכולים להתווכח בקשר לאמונות של אחרים, נכון?

מהרגע שתעלו למודעות שלכם, שאותן אמונות הינם רק מחשבות ולא עובדות, תוכלו להתחיל לשנות אותן.

איך להשתנות במהירות בעזרת ספרון NLP זה ?

שיטות ה – NLP מלמדות אותנו ומאפשרות לנו ליצור שינויים מתוחכמים ברמת הלא מודע, ובכך חוסכות לנו מאמץ רב !

ה – NLP מלמד אותנו ליצור מחשבות שונות מהמחשבות הפוגעניות שלנו, מה שמוביל ליצירת קשרים חדשים במערכת הנוירולוגית. חזרה על המחשבות האלה, יוצרת דפוס חשיבה חדש.

לדוגמה, אדם שלומד נהיגה:

בהתחלה לוקח לו זמן כדי לחשוב על כל הדברים שהוא חייב לסנכרן על-מנת להסיע את כלי הרכב. אך כעבור מספר ימים של תרגול, הוא כבר מרגיש יותר נוח עם העשייה החדשה שלו, רמת הביטחון העצמי שלו עולה… עד שיום אחד הוא מרשה לעצמו גם לנהוג וגם לחשוב על משהו אחר תוך כדי! כאשר בהתחלה הוא היה מרוכז כולו באיך לסנכרן את התנועות שלו מול תגובות הרכב הנוסע בין שאר הרכבים!

העשייה שלו, יצרה רשת קשרים ומסלולים נוירולוגיים, שאפשרה לנהיגה שלו להיות אוטומטית.

הדרך שבה אנו חושבים או מדמיינים, מפעילה באופן אוטומטי התנהגויות שיצרנו.

המערכת הנוירו-פיזיולוגית שלנו פועלת מרגע זה באופן עצמאי, על חשבון אותן התנהגויות וללא אינטראקציה מודעת.

כדי לחזור אחורה, אנו חייבים לקחת שליטה (באופן מודע), על אותן מערכות ייצוג שלנו (עליהן נדבר בהרחבה בהמשך) ולשנות את מה שפוגע בתהליך. כדאי גם לקחת בחשבון, שחלק מהאמונות שלנו, נוצרות ע"י הסביבה שלנו.

כל אירוע חיצוני, משפיע על תפיסת עולמנו.

החל בספרים שאנו קוראים, תוכניות הטלוויזיה בהן אנו צופים, המוזיקה שאנו שומעים או כאשר אנו מנהלים סתם שיחה עם חבר… כל דבר משפיע עלינו ברמה מסוימת.

יחד עם זאת, אם אנו קוראים ספר שתוכנו עצוב, סביר מאוד להניח שזה משפיע עלינו. ומה עם סרט מתח? או שירי דיכאון? מה עובר עליכם כשאתם מנהלים שיחה עם אדם שנמצא בדיכאון כרוני?

התשובות ברורות.  וגם ברור מה אנו יוצרים לעצמנו!
כדי ליצור הרגלים חדשים ולבטא את הפוטנציאל שלנו, אנו חייבים ליצור מערכת אמונות חדשות.

ישנן דרכים רבות ליצירת שינוי ברמת האמונות, אחת הדרכים היא על ידי  דגימה.

(זהו נושא הנלמד לעומק ובצורה ממוקדת בקורסי ה – NLP )

מצאו דוגמאות של אנשים שהצליחו בחייהם. אנו יכולים לדגום את הדפוסים שלהם.

מהם השלבים בדרך לדגימת הצלחה? מה עושים ?
  • מתבוננים באלו שהצליחו
  • מוצאים את הדפוסים שיוצרים להם הצלחות
  • משכפלים את הדפוסים היעילים
כדי שתוכלו להבין את השלב הראשון בתהליך הדגימה, להלן כמה טיפים פשוטים:
  • צריכים לדעת איך המצליחן ראה את הדברים.
  • מה הוא אומר לעצמו תוך כדי
  • איך הוא מגיב אליהם
  • מה רמת האנרגיה שלו בגוף בדרך כלל
  • איך הוא מבטא את עצמו
  • באיזה קצב הוא מדבר

כאשר מבצעים את המחקר הקטן הזה, מוטב לנהל רישום מסודר ולהשוות עם עצמכם, כדי לדעת מה לשנות.

3 עקרונות שדגמו מאנשים מצליחים

עקרון ראשון : מטרה ברורה

מצאו שאנשים מצליחים ידעו מה הם רוצים.

ככל שתהיו יותר ברורים לגבי מה אתם רוצים כך יהיה לכם קל יותר להשיג את זה.

תשאלו את עצמכם: מה אני רוצה? מהן המטרות שלי? אלו תוצאות אני רוצה?

בעיני דמיונכם אפשרו לעצמכם לראות תמונות מנטליות של הדברים קורים כמו שאתם רוצים.

עקרון שני: תכלית

הם לא רק ידעו מה הם רוצים להשיג בכל סיטואציה, הם גם ידעו את הסיבות שבגללן הם רוצים את התוצאות. הם היו מודעים למניע שלהם ומחוברים אליו.

פעמים רבות בחיים, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ואפילו יודעים באופן ספציפי מה אנחנו צריכים לעשות,אך לא עושים זאת. כי אין לנו מספיק סיבות. כי אנחנו לא מרגישים מספיק חזק את הרצון לעשות זאת. ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה, השלב הבא זה להתחיל ולשאול את עצמך:

  1. "למה אתה רוצה את זה? "
  2. "מה זה ייתן לך?"
  3. "אלו השלכות חיוביות נוספות יכולות להיות לזה?"
  4. "מה הכוונה האמיתית שלי בתחום הזה?"

זה שאתם רק תרשמו מה אתם צריכים לעשות, לא יגרום לדברים להתבצע.

אתם צריכים ליצור תמונות מנטליות עוצמתיות, עם כל היתרונות שיש בעשייה הזאת, כך שתתעורר בכם תשוקה פנימית לקום ולעשות וכשהתשוקה הפנימית בוערת מספיק חזק, כבר לא יהיה ניתן לעצור אתכם.

כמו שויקטור פרנקל כותב בספרו האדם מחפש משמעות:

"אם יש לך מספיק "למה" אתה תמצא את ה-"איך".

עקרון שלישי: תוכנית פעולה משמעותית
  • אנשים מצליחים שידעו "מה הם רוצים?"
  • וידעו למה הם רוצים, מצאו גם את ה"איך להשיג את זה?"
  • כי, כאשר המוח מפוקס העוצמה גוברת.

כשהמטרה ברורה ויש מספיק דרייב פנימי, אז גם אם יש מכשולים,מוצאים דרכים יצירתיות להתגבר עליהם. מוצאים את האנשים שאפשר להתייעץ איתם, מוצאים את הספרים שאפשר לקרוא בנושא ואת הדרך להכין תוכנית פעולה.

מתוך ידיעה שיש מספר רב של דרכים להגיע לכל מטרה, אם דרך אחת לא עובדת, אתם יודעים מהי המטרה שלכם, התשוקה ממשיכה לבעור ואתם פשוט עוברים לדרך הבאה.

זהו לעכשיו,

אנו מקווים שהיה לכם מעניין לקרוא את ספר NLP זה, ומזמינים אתכם להפיץ ספרון NLP זה לכל מי שלדעתכם זקוק לו. זכרו, ה- NLP, הוא הרבה מעבר לתיאוריה, הוא גישה מעשית לחיים טובים יותר.

שלכם,

ג'יימס אייזיק – JAMES ISAAC | MENTORING & NLP COACHING EVENTS

יחד עם

ד"ר אריה קגן – המכללה לדמיון מודרך ו-NLP

עריכה לשונית: דנה אלקבץ קגן

ספר NLP בחינם - כיצד ליצור הצלחות עם NLP

כיצד ליצור הצלחות עם NLP – ספר NLP אלקטרוני במתנה

למען האמת, גם היום ישנם לא מעט אנשים שיופתעו אם תאמרו להם שקראתם על
Neuro Linguistic Programming, עם זאת, בשנים האחרונות הופך ה NLP שימושי יותר ויותר, כך שכבר עכשיו, ישנם רבים גם בארץ שלא ירימו גבה כאשר תדברו איתם על NLP.

קרא עוד »
למכור באמצעות NLP

למכור מתוך השראה באמצעות NLP

בעמודים הבאים, תוכל לגלות כיצד לשפר את הביצועים שלך בפגישות, במשא ומתן, ובמצגות: להשפיע, להוביל, להעצים, ולהניע אחרים. ליצור תקשורת אישית אפקטיבית, לנהל אנשים אחרים, ליצור מטרות משכנעות ולפעול מקום של מצויינות אישית. בנוסף, תלמד לאסוף מידע ספציפי, באיכות גבוהה ספציפי מאנשים ולהשתמש בו כדי להשיג תוצאות. וגם תפתח את היצירתיות והגמישות שלך.

קרא עוד »