חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למכור מתוך השראה באמצעות NLP

למכור באמצעות NLP

בעמודים הבאים, תוכל לגלות כיצד לשפר את הביצועים שלך בפגישות, במשא ומתן, ובמצגות: להשפיע, להוביל, להעצים, ולהניע אחרים. ליצור תקשורת אישית אפקטיבית, לנהל אנשים אחרים, ליצור מטרות משכנעות ולפעול מקום של מצויינות אישית. בנוסף, תלמד לאסוף מידע ספציפי, באיכות גבוהה ספציפי מאנשים ולהשתמש בו כדי להשיג תוצאות. וגם תפתח את היצירתיות והגמישות שלך.

מדדו את יעילותכם בטלפון

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

מדדו את יעילותכם בטלפון בי"ס © Copyright 1998 – JAMES ISAAC | MENTORING & NLP COACHING EVENTS הוקם ע"י ג'יימס אייזיק – מאמן בכיר, מאסטר NLP והיפנוטראפיסט, בעל ניסיון עשיר מזה 20 שנים באימון בכלל וב – NLP בפרט. בי"ס ממשיך ומתפתח כל הזמן ומשתף פעולה עם טובי המנחים בארץ ובעולם. את הכשרתו המקצועית רכש […]

קורס NLP למכירות ואומנות השכנוע ההיפנוטי – Hypnotic Sales

קורס NLP למכירות ואומנות השכנוע ההיפנוטי – Hypnotic Sales

אז אתה עוסק במכירות,
ולא רק שאתה עוסק במכירות,אתה ממש טוב בזה. יפה!
ועדיין, אתה מרגיש שאתה יכול להיות אפילו טוב יותר, אם רק היית יודע מהו ההבדל שיעשה את ההבדל ?
הספרון הזה עוסק בדיוק במה אתה מחפש, בהבדל שיעשה עבורך את ההבדל. באמצעותו תוכל לעבור ממצב של 'איש מכירות טוב', לאלוף המכירות.

הקורס NLP לכישורי במה ופרזנטציה עם ג'יימס אייזיק

הקורס NLP לכישורי במה ופרזנטציה עם ג'יימס אייזיק

הקורס NLP לכישורי במה ופרזנטציה מיועד לסייע לכם לחלץ מעצמכם את מירב היכולת לחשמל ולבלוט על הבמה. מטרתו לאפשר לכם להתקדם באמת ולהיות במיטבכם מול קהל, וכן לפתח את סוג הכריזמה שמותירה רושם על העולם. בין שאתם כבר דוברים מקצועיים, מתכננים קריירה של מגישים או סתם רוצים לשפר את כישורי התקשורת שלכם, הקורס יביא לנסיקה ברמת […]

קורס NLP לשכנוע ולמכירה היפנוטית

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

מה עושה את ההבדל?
בין מי שמצליח כלכלית, מי שמתפתח רוחנית או נפשית, רגשית, פיזית, לבין מי שלא?

הצלחה לא פוגשת אנשים במקרה.
ישנם דפוסי חשיבה ודפוסי פעולה שגורמים להצלחה.

ששת מדדי האופי של דמות כריזמטית – (אנשים כריזמטיים)

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

ששת מדדי האופי של דמות כריזמטית – (אנשים כריזמטיים)
ישנם אנשים המושכים באופן ספונטאני את הסימפטיה, שמפעילים כוח השפעה לא מובן על האחרים ושנראים כמרגישים בנוח בכל מקום שהם נמצאים ובכל מצב. הם השראה להתלהבות, לאופטימיזם ומשרים הרגשת הרמוניה ואיזון. אומרים שיש להם כוח משיכה או שהם כריזמטיים .
מונחים אלו חשובים ביותר עבור אנשי תקשורת פרונטאלית יעילים, בתנאי שהם מכירים את הסודות מסתתרים מאחורי המילים. ניתן לפתח כריזמה!

מה הוא משא ומתן win win

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

משא ומתן win win נולד מתוך הסכמה משותפת בין שני צדדים המעוניינים לקדם עסקים בכוחות משותפים.

בהגדרה פשוטה יותר, win win מאפשר שני מרוויחים במשא ומן במקום אחד מרוויח ואחד מפסיד.

ראפור NLP – כימיה בין אישית

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

ב NLP היא היכולת להתייחס לאחרים באופן שיוצרים אווירה של אמון והבנה. זוהי היכולת לראות את נקודת המבט של אחרים ולגרום להם להבין את שלך. אתה לא חייב להסכים עם נקודת המבט שלהם או אפילו לאהוב אותה. זה בסה"כ צורה או גורם לתקשורת קלה יותר.

סדנת NLP לתקשורת בין אישית יעילת

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

בסדנת NLP לתקשורת בין אישית יעילת נלמד שהאינטראקציות מוצלחות תלויות במידה רבה ביכולת שלנו ליצור ולקיים יחסי קרבה עם אחרים. באופן מפתיע, לרוב אנחנו מקבלים החלטות (לדוגמה: עסקיות) בהתבסס על "ראפור" ולא בכישרון הטכני. אנו נוטים לקנות, להסכים עם, או לתמוך במישהו כאשר אנו חשים את הכימיה הזאת. הכימיה הזאת נקראת "ראפור".

סוד האנשים האהובים והמוערכים על ידי כל אחד

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS

כולנו צריכים את אותם סימני חיבה, הערכה ועידוד שבאים מאחרים, מה שידוע בשם מחמאה. כל מנהל טוב יודע שלהחמיא לעובד יכול ליצור ניסים, למה לא עושים זאת לעיתים קרובות יותר? כי לא תמיד אנו ערוכים לתת בקלות את המתנה הזו.

הצלחה בפגישה או אל מול קהל

JAMES ISAAC | NLP TRAINING & COACHING EVENTS - מה זה NLP - NLP שיטת טיפול ומהן ההנחות היסוד של ה- NLP?

הצלחה בפגישה או אל מול קהל. אתם עומדים לפתח את המוטיבציה שלכם בחיים הקדחתניים של היום, זה נדיר למצוא כמה שעות פנויות במהלך השבוע ולהשקיע אותם בהתפתחות האישית של עצמנו. הכלים  שאני נותן לכם במתנה יעניקו לכם את האפשרות לייצר תוך מספר דקות בלבד שינויים  עוצמתיים וחשובים בחייכם. תשכחו את האלמנטים השליליים של עברכם זה […]

לחדד את המטרות עם NLP

james isaac nlp workshop

במפגש הזה אתן לכם כלים פשוטים אך יעילים כדי לחדד את מטרותיכם בחיים. 9 נקודות חשובות אשר עשויות להכתיב את האיכות של שאר החיים שלכם. 9 נקודות אשר הן שאלות שכדאי לכם לשאול לגבי כל אחת מהמטרות שבחייכם.

מיתוג אישי ושיווק עצמי

מיתוג אישי ושיווק עצמי

1- מציאת נישות ספציפיות כדי להימנע (עד כמה שניתן) מתחרות למה אתה מיועד או במה אתה מצטיין? סקר שווק – ורמת הביקוש הגדרת הנישה באופן מדויק 2- עיצוב המיתוג – איך האחרים מעוניין לראותך מבחוץ? הסתכלות על המותג בגוף שני (Triple Description) הגדרת תתי אופנויות : vak-og ראיונות לעיצוב לוגו 3- הגדרת מוצרים תחת המיתוג […]