חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיחה עם חלקים …
חולה אני כבר שבוע… היום השיא הגיע!
אני בספק אם מחר אקום לעבודה.
יחד עם זאת אני כלכך מחוייב לאנשים!

נשימה עמוקה… עצום עניים…
פתחתי בשיחה בין העברים שבי…
מה הבעיה?
צינון כבד, חולשה כללית, כאב ראש, לא יכול לתפקד.
שאלתי לחלקים אחראים על התפקוד שלי מי אחרי על המצב?(בלא מודע)
קיבלתי סימן… "תודה רבה על כך שאתה מסכים להזדהות". "מה המטרה שלך כאשר אתה עגורם למצב הזה?"
תשובה (של החלק):" תפקידי הוא לשמור על העיקר! על השפיעות שלך, על הבריאות שלך. כאשר את נותן מעצמך לאנשים כל היום ובלילות חושב על מה יהיה מחר… אתה אגור המון עומס ולחצים. אתה פוגע בעצמך וזו הסיבה שאני היחלטתי לעצור אותך מלרוץ! … כי תפקידי לשמור על העיקר…"
אני לחלק:" תודה על כך שאתה שומר עליי, יחד עם זאת למה להיות כלכל קיצוני ולהשבית אותי?"
תשבוה של החלק:" … אני שולח לך כל הזמן סימנים אותם בחרת להבין כאתגר ולנסות להתמודד איתם במקום לקבל אותם כסימני הזרה. הייתי חייב לעצור אותך… לטובתך."
אני לחלק:" אני מבין ושוב תודה על כך שאתה שומר עליי תמיד. מקוון שחשוב לי להמשיך לעשות את מה אני עושה ולהיות בשיא התפקוד שלי ולהתייחס להזהרות שלך, אני סקרן לדעת, האם ישנו דרך או אולי התנהגות חלופית, אותם נוכל לבחור יחד על מנת להחזיר בי את הכוחות?"
החלק:" כן… יש דרכים רבות… והמומלץ ביותר שמו … מצוין!… השונה ממושלם פשוט תשאף להיות מצוין!… כאשר את מחפש להיות מושלם, אתה חרד, אתה מתאכזב כי אתה צפה ליותר, אתה רק מרחיק מעצמך את השלווה, את רוגע, את השפיעות שלך! כאשר אתה מצוין …. גם ב 90% מעצמך … זה שווה 1000% בעיניי אחרים… תהיה מצוין ותלמד לקבלת שלא תמיד ניתן להשיג כל מה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה… אם זה אמור להיות שלך… תמשיך לפעול בדרך המצוינות … וכאשר הזמן יגיע … זה יהיה שלך…"
תשובה שלי לחלק:" … וואוו… תודה… אני מבין את הטעות שלי… ופתאום… התפנה לי המון זמן כדי לעשות כל מני דברים אותם רציתי ולא עשיתי כי הייתי חייב להיות מושלם ! …. חלק שלי היקר, תודה על התובנות ועל כך שהצלת אותי מעצמי… אני ממשיך בדרכי יחד איתך ואהיה מצוין ולא מושלם… כי זה מספיק טוב :-)"

נעלם לי הכאב ראש, ריחות חזרו אליי, (דחוף מקלחת), … אני הולך לישון טוב בלילה…

JAMES ISAAC

[formcraft id='2']